Saturday, October 10, 2009

UPDATE UPDATE UPDATE~!!!!!

听到你们,看到你们,感觉到你们
7th Oct 2009

国庆快乐,中秋快乐!呵呵~我的假期已经结束了,从到青岛那一天我又要开始投入紧张的工作了,工作虽然很累但很开心,青岛是一个好的开始,看到你们戴着应援的帽子,小旗子还有横幅,听到大家一遍一遍叫我的名字,为我加油的口号,最重要的是感觉到大家的热情和爱。谢谢你们对我的付出,谢谢你们对我的支持,你们的行为我不得不去好好努力,我相信我的舞台就是你们的礼物,我会把这个礼物准备的丰富多彩的。呵呵~~~~
(去机场的朋友你们辛苦了,还是那句话,大家不要受伤。还有大家以后不要为我再去买礼物了,钱花在这上面不值得。)
我爱你们!!!!!!!

Heard you, seen you, thank you
7th Oct 2009

Happy National Day, Happy Mid-Autumn! haha~ my holidays have ended, after the day at Qingdao I have to start my intensive work, I am happy though it may be tiring, Qingdao is a good start, seeing you guys wearing the safety helmet, and little banners, hearing everyone calling out my name, giving me encouragement, most importantly I felt everyone warmth and love. Thank you everyone for giving me so much, and their encouragement, making me want to work hard, i believe that this performance is a gift to everyone, i will prepare this gift perfectly, haha~~~~
(those who went to the airport had worked hard, and the same line, don't get hurt. and also plese do not buy me presents anymore, it's not worth wasting so much money.)
I love you all!!!!!!!